tirsdag den 27. juli 2010

London-Town!



Så ankom frøkenen endelig til London! Fik den bedste afsked man kunne ønske sig, manglede kun min mellemste søster der var på arbejde øv øv, ellers var lillesøster, forældre, mormor & morfar og 7 venner til at tage afsked så fornemt! Fik lige en flyvetur med et fly fyldt af børn og babyer, forstår altså ikke helt det koncept med at tage så små børn med på ferie - hvem får noget ud af det? Men anyway, billederne er fra sidste tur til London, havde jo self ikke fået opladet mit kamera, typisk mig! Ellers er alt andet også meget rodet indtil søndag, hvor jeg ska møde mine nye roomies og se den nye lejlighed. Indtil i morgen har jeg boet på Hostel - Astor Hyde Park - et godt sted, men i morgen flytter jeg sammen med min veninde Gitte, som også er i praktik med mig, så det bliver dejligt kun at være sammen med hende og ikke 100 andre mennesker på et hostel! hehe...Og så ellers glæder jeg mig til at komme ordentlig ind i min nye praktikplads og komme rigtig igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar