mandag den 3. januar 2011

Status ved slutning af 2010, begyndelse af 2011

Alder: blev 24 år - gammel eller ung ?

Nye jobs i 2010: Ingen, mistede mit gamle da jeg fik min herlige praktikplads i London. 


Nye jobs i 2011: Har lige fået mit gamle tilbage til februar - hvor heldig kan man være? :-) Men hvor heldig er man efter endt uddannelse i sensommeren? Det lader vi stå hen i det uvisse...

Har i 2010: Haft tusindvis af dejlige oplevelser med venner og familie og haft mulighed for at flytte til London og gjorde det. Mødt fantastiske mennesker her og oplevet en fantastisk masse. Og været i Amsterdam....


Hvad lader jeg gerne blive i 2010: Dumme vaner... folk der er negative... deprimerende stunder... for meget tequila


Og hvad tager jeg med mig: Dejlige venner... positive mennesker... glæde... gode vaner... og sikkert også en masse tequila


Hvad kan jeg glæde mig til i 2011: At komme tilbage til Aalborg, familie og venner... At puste ild til et par gamle venskaber - som godt kunne trænge til det! At tage med fantastiske venner til Kbh til Robyn, til Roskilde, til smuttur til London og besøge den søde Kathrine... og nåe ja, blive færdig med mit studie og måske et nyt job?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar