mandag den 11. april 2011

Hver gang!

Hvorfor er det lige, at hver gang man tager i Ikea, ender man med at købe noget? Vi skulle egentlig bare lige, ud at have morgenmad og kigge lidt, og så ender det med det her:


Heldigvis er det ikke mit det hele. Købte alligevel kun for 167kr (er jeg ik lidt dygtig? ), men var jo slet ikke meningen jeg skulle have noget som helst?
Jeg manglede jo egenligt ikke lige de bloklys, den dyne - men altså, 15kr, så kan man jo ik lade være vel.... - eller... ja, hvad købte jeg egentlig? Det er det Ikea gør, forvirre en til at købe en masse....
Men, det var hyggeligt. Bloklysene skal nok blive brugt, og det var en dejlig tur med to dejlige damer. Så kan man vist ikke klage? :-)

Men faktum er stadig: Ikea er farligt for dankortet - Am I right? ;-)

2 kommentarer:

  1. Jep! Det er sjovt som der altid skal en masse småting med i 'kurven', når vi handler ind der... men heldigvis er det næsten altid ret brugbare ting... synes jeg selv... :-D

    SvarSlet
  2. hehe, godt det ik kun er mig - men det er da lidt skrækkeligt (på den gode måde) :-)

    SvarSlet