onsdag den 8. juni 2011

lækker randomness fra London...

Har haft nogle helt igennem dejlige dage i London - med mange dejlige mennesker! Dog startede det hele i lidt panik, der i retrospekt nemt kunne have været undværet ved to simple ting: 1. jeg kunne have huske på, at der var 2 koder til at åbne min mobil (mobilkode og simkort kode), 2. jeg kunne evt have overvejet at få Gittes nye adresse i London.. dette havde jeg imidlertid ikke gjort - jeg skulle jo bare lige et hurtigt smut til London og besøge pigerne, ik;-) Nå, men efter at jeg fik lagt en telefonbesked på Gittes mobilos (hun tog den jo self ikke, typisk hehe) på en mønttelefon(!) drog jeg mod Clapham Junction og håbede på, at hun havde hørt min besked og ville vente på mig. Og sørme om hun ikke gjorde det - synes lidt hun lignede en engel der i menneskemulderet i Clapham Junction... puha... men så blev man det klogere, min mobil blev låst op og vi drog på pub - velkommen til London;-)

De første par dage blev tilbragt med Gitte i Syd London, men snak, shopping, bytur og en tur ind på kontoret - alt sammen i dejligt solskin! Lørdag måtte Gitte desværre drage tilbage til DK, men det betød bare at Kathrine og jeg rigtig fik tid til at snakke og hygge! F.eks. med dejlig picnic i Regents Park ved de kongelige roser og derpå en tur i teatret og se "The Wonderful Wizard of Oz" (fantastisk by the way). Søndag blev tilbragt på Brick Lane og så troede vi lige, at vi kunne smutte i Westfield Shopping Center, da der både lå Jamie's (En af Jamie Olivers fantastiske restauranter) og en bio. Der var begyndt at regne, så det lød som en god ide - men! Den gode Jack Black havde indtaget centret og biografen, da der var Europæisk premiere på Kung Fu Panda 2, så det kunne vi godt opgive.... øvøv... men vi fik set Jack Black hehe




Kathrine bliver venner med en gås i Regents

Gitte plus dejlig mad fra Pret a Manger, Hammersmith

Lækker streetart nederst på en mur ved Brick Lane
                        

Kathrines søde roomie lavede lækre drinks til os på hendes arbejde, Covent Garden
Pause fra al shopping på Oxford Street, Chai Latte til mig! mums

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar