fredag den 19. august 2011

Jeg samler på...

... Disney film!

Elsker Disney film, og har efterhånden noget af en samling af dvd'er af dem. Tror måske mine søstre og jeg tilsammen, må have næsten hele samlingen på VHS (tak mor og far), men siden det er en uddøende teknologi, har jeg valgt at opdatere lidt ;-)

Har 25 film, men mangler stadig en filans masse, hvis man vil have en komplet samling. Dog er der mange af filmene, jeg intet tilhørsforhold har til overhovedet, så de står meget langt nede på listen
(såsom Fantasia, Mickey/Anders/Fedtmule filmene eller Lilo & Stitch...).
Tilgengæld er der også nogle af dem, jeg sindsygt gerne snart vil have fingrene i. F.eks. Alice i Eventyrland, Lady & Vagabonden, Tornerose, 101 Dalmantinere og  Junglebogen.... OG Løvernes Konge OG OG OG den udkommer lige om lidt - jubiii :-)

Allerede et ønske til min fødselsdag lige der  ;-)



Har du en yndlings klassiker?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar