fredag den 24. september 2010

Når man mangler...

en Thilde og en Kalle, så må man selv lave risotto når det står på menuen til hyggeaften i gamle Battersea. Asger, Kathrine, Gitte og jeg havde lagt planer om god mad, hygge og film aften, men siden (gam)le Gitte havde glemt filmen (Rocky Horror Picture Show, som er en af mine all time favourites!) måtte vi lægge nye planer... planer som lignede de gamle planer ret meget, dog uden film. Men efter vi havde handlet (Nej Kathrine og jeg kan ikke lige finde ud af de smarte bussers system endnu, hvis du ville vide det) og så lavet mad, var der allerede druknet et par glas rødvin så hyggen og snakken kom i højsæde, og vi fik diskuteret omtrendt alt hvad man kan sådan en aften - hvilket ikke altid er en god ting. Men hyggeligt var det og vi var glade for den flaske bobler jeg havde fået fra kontoret - tak og skål!


P.s. hvis man nu ikke ved hvad Rocky Horror Picture Show er, så synes jeg man skulle få det lært... man kan starte lige her (Warning, may contain a Frankenfurter...) :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar