søndag den 26. september 2010

Dagens treat

En dejlig cupcake fra Hummingbird Bakery...
jo, der har jeg såmænd været før, og det er nok ej sidste gang jeg har været der - siden Pernille og jeg idag, lavede en aftale om, at besøge butikken der ligger på Portobello snart ( og jo, der har jeg været før, der var der bare den ondeste kø.. så der hoppede jeg pænt over...). Grunden til vi skal derud, er at de har fået en sej ny range af smag: Soda Range! Og i dag var det Root Beer der var dagens smag.
Klammo, tænker man nok først... men der tager man fejl! Mums filibaba må jeg sige... og stort plus at der var sådan noget popping halløj i det ( du ved, det man spiste da man var lille, så når det ramte tungen så begyndte det at poppe... Sådan noget slik noget)... Så det var helt klart en succes, selvom jeg aldrig fik spist helt op... lækkert er det, men også meget sødt i længden!

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar