lørdag den 2. oktober 2010

Home Sweet Home

I tirsdags tog Kathrine og jeg i Ikea. Så føler man sig hjemme, alt er jo ens i hvilken som helst Ikea man kommer til i verden. Helt ned til svenske kødboller i cafeteriet - hvilket vi dog hoppede over, og fik en gang fish and chips til aftensmad i stedet (vi er vel i England, så ska svenskerne ikke bestemme det hele!)

Vi skulle jo egentlig ikke have noget derude, så vi kom hurtigt igennem møblerne og div og fandt deres svenske butik i stedet, hvor man kunne få alt fra knækbrød, ristede løg, sild til lakrids... nogle købte mere end andre der - jeg synes jeg var dygtig og holdt mig fra slikafdelingen (host host Kathrine... ;-) ) men købte tilgengæld knækbrød, mums mums


Så i virkeligheden den billigste tur i Ikea for mig ever?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar