fredag den 4. november 2011

Nerd Alert!

Så er jeg på den igen. Min evige trang til alt der hører til Wicked universet :-)

Men denne gang er det altså fordi, at bog fire i serien er udkommet (yay!) Og glæder mig så meget til at komme igang med den - og se lige hvor fin der er?! Grønne sider :-) ... hvilket er sejt, fordi Elphaba aka the Wicked Witch jo er grøn... haha lyder ikke særlig nørdet, at synes sådan noget er sejt, vel?!

Men selvom, jeg glæder mig til, at komme igang, er det alligevel med et "tungt hjerte", da det er sidste del af historie. Ak og ve! Bliver altid så trist når jeg slutter en bog og "mister" alle de karakterer fra bogen, hulk... okay, det lød også vildt nørdet haha Så derfor skal jeg rigtig kunne nyde den her bog og derfor går jeg nok først igang med den EFTER eksamen (shit)....

Mine tidligere ramblings om Wicked kan forresten ses her....





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du har en rigtig god blog :-)
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min blog, hvis du har lyst :-)
    http://jadoreblog.dk/

    SvarSlet
  2. Tak :-) Jamen, jeg suser derhen!

    SvarSlet