lørdag den 27. november 2010

Fornemt besøg

La Familia

I sidste uge fik jeg fornemt besøg i form af mine forældre, søstre og bedsteforældre. Det var dejligt og hyggeligt! Men egentlig ret svært at lege guide i London til juletid. Som om, der er ret man der havde fået den ide også. Altså ideen om at se London omkring jul. Men trods lidt ekstra mennesker og lidt ekstra kulde, var det smadder hyggeligt. Jeg fik også set ting jeg ikke før har set. Vi var nemlig en tur på Themsen ud til Greenwich. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg har været der. Trods lidt mudder og en meget stejl bakke, kæmpede vi os op til toppen til den mest fantastiske udsigt over London OG tidszone inddelingens start (eller hvad man nu kalder det)
John John og mine søstre ved Greenwich med London i baggrunden
                  
Men selvom man har set mange af Londons seværdigheder, er det altid dejligt at se dem, især med folk man holder af!

Pappa og J Lo har et intens øjeblik..

Sørme ik om søs og MJ har det også...

Lidt Blair Witch over dette billede, hva Sabrina





Ingen kommentarer:

Send en kommentar