lørdag den 7. august 2010

My house... in the middle of the street, my house...


Her bor jeg. Ca. midt på gaden og i nummer 28. Så er den hemmelighed ude... bum. Dyrt i forhold til DK og især Aalborg standard, men helt ok pris i London og i området jeg bor. Og der kan gåes på arbejde, men mere om det længere nede...

For at komme op på værelset må man passere dette umådeligt flotte rum... også kendt som stue/køkken... Meget rart med sådanne rum, især når det indeholder vaskemaskine og opvasker, og en rar lille rengøringsdame der kommer hver fredag. Hvad mere kan man forlange?
Bum, så fandt man vej op på mit værelse og det nye flotte lilla sengetøj, det sover man ganske rart i. Måske der kunne trænge til lidt hygge på væggene, men ingen stress der. Overvejer kæmpe kort over London, så man måske bare lidt bedre kunne finde rundt, meeeen hvis man bliver ved med at gå finder man nok en bus eller tog der kører den rigtige vej;-)

Men, som nævnt ovenfor, kan man bruge sine gåben når man skal på arbejde. Man kan også tage bussen, meeeen... nu der er godt vejr er det jo næsten en skam. Det tager cirkus 30 min at gå herfra og til ambassaden, så det er en dejlig lille morgentur. Især når man har sådan en udsigt, som nedenstående billeder kan illustrere. Og når broen ender starter butikkerne, det er jo ikke ringe - dog lidt ringe at Sloane Street kun indeholder butikker hvis billigste produkt ville være alle de penge jeg har... men hvem har også tid til at shoppe når man skal arbejde?...



... det har Gitte og jeg vist lidt, men også kun lidt... og ikke på Sloane Street - High Street Kensington for eksempel kunne vi lægge nogle gysser. Bl.a. på en ny jakke, meget chik London stil - man skal vel blende ind?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar