fredag den 6. maj 2011

Mere post!

Jeg ved godt, jeg selv har bestilt det, men elsker når der kommer pakkepost:-) idag ankom del tre af serien Wicked. Den glæder jeg mig meget til at komme i gang med! OG så ankom den nye Hummingbird bog også - yummy yummy! Var egentlig min mening, at købe den, når jeg drager til London i næste måned, meen nu røg den lige i kurven på amazon, det kan jo ske:-) nu glæder jeg mig til at få kigget/læst den igennem. Er sikker på den nok skal blive et hit!



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Jeg så den i hvert fald i London :P Var faktisk også min mening at købe den, men det fik jeg ikke lige gjort, selv om jeg kiggede på den i Waterstone's.

    SvarSlet
  2. Uh Waterstones! Var du i den store på Piccadilly? Den er fantastisk:-) håber du havde en god tur!

    SvarSlet
  3. Jeg havde en rigtig dejlig tur :D Var i en på Oxford Street, og en anden som jeg ikke kan huske hvor ligger, men som var mindre. Jeg ville ønske, at jeg boede i den butik.

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre Bitten! London er også helt fantastisk!

    SvarSlet