søndag den 1. maj 2011

Og en hat til damerne...

Lørdag håbede jeg så inderligt, at jeg ville finde en kjole/ en trøje /anything nyt til mit klædeskab. Har virkelig været i shoppe-underskud, siden jeg kom hjem fra London. Desværre var lørdag åbenbart ikke min shoppedag. Fik tilgengæld fundet mig en fin fin hat og et par nye store solbriller. Håber jeg kommer til at få brugt hatten rigtig meget, selvom det aldrig er noget jeg førhen har gjort.


Udover lidt shopping, stod lørdag også på et fødselsdagsgilde og derfor var det især fantastisk, at skulle til iForm løb søndag eftermiddag (i brændende sol, vel at mærke). Men det blev et godt og hyggeligt løb - med min mor og min søster. 5 km, kan altid lige tages.... Og, så var det lige, at jeg vandt mig en "spurter" præmie (ler lidt, da jeg skriver det... for spurt er vist ikke det man kan kalde mit løb;-) ). Præmien var 2 økologiske is, så dem skal jeg lige have hentet i Salling en af dagene...



Håber I alle har haft en fantastisk weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar