tirsdag den 24. maj 2011

Run bitch, run....

Mandag aften, stod den på Alt for Damernes kvindeløb (her i Aalborg...) Var overhovedet ikke oplagt, og mit knæ synes så også det var en dårlig ide, med al den løben... men fint løb trods alt. Kan virkelig godt mærke, at jeg er vant til at løbe indenfor på løbebånd og ikke på marker og stier hehe, kan være jeg skal til at ud, i den gode natur til mere. Synes bare ikke liiige, at jeg kan finde en ordentlig løberute her i Aalborg - i hvert fald ikke en der var ligeså god, som den jeg løb i London. Men det er nu også ret svært, at toppe en tur langs Themsen/ Battersea Park/ Chelsea... men det må jo lykkes på et tidspunkt;-)



Resten af denne regnvåde dag, skal gå med at færdiggøre Skinkefuglen. Det er jo på lørdag der er Karneval - yay! Og, så er aftenmaden sørget for, i form af middag med hele familien på Restaurant Provence - mums!

God tirsdag derude :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar