søndag den 15. maj 2011

Utroligt...

... Men sandt, så har jeg helt glemt, at nævne at jeg snart drager til London igen! Jubiiiii :-) Dog kun i en lille uge... men det bliver så så så så så godt og glæder mig helt fantastisk meget! Både til London og alt den kan tilbyde, men også til at se de to søde piger Kathrine og Gitte igen (som var så onde, at blive da jeg drog hjem til dobbelt A - meget onde mennesker, ikke;-) )

Der er så mange muligheder, alt det jeg skal se (igen igen), og ikke så meget alt det der turist noget, men noget så såre simpelt som en spadseretur igennem (mit gamle hood) Battersea Park, med smukke Themsen ved min side... Ej, altså hvor blir det godt! Især fordi de to damer (Kathrine og Gitte), har fået nye lejligheder, hvilket betyder nye bydele at udforske!

Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar