søndag den 26. september 2010

Spg: Hvad får mig til næsten at falde ned af stolen af grin?


Svar: Det får Gitten da! ... I hvert fald når hun giver den som komiker i London:-)

Sidste weekend, fik vi billetter til FHM Comic Hero (eller noget i den stil) show i Hammersmith. Vi var der i god tid og fik pladser nede på gulvet med stole og det hele, jo jo fancy er vi... Men helt lækkert var det nu ikke, med kameraer helt op i snotten af en, så bliver smilene lidt anstrengte - og ikke som de er på billedet nedenunder fra før showet... ....


Mellem de "sjove" komikere der blev optaget til showet, var der en anden gut der lavede lidt sjov - blandt andet med nogle folk fra Australien, og nåe ja... lige mig også! Men den var jeg lige så sød og galant at få den kørt over på Gitte (ja hun elsker mig for det), som var super hurtig og smuttede op på scenen og gav den gas... "WhatzzzzuuuUP London!" blev der råbt fra Gitten, og alt andet end snak om Liberace tøj kan jeg ikke huske, da jeg var færdig af grin! SÅ SÅ SÅ sjovt, og så stopper vi ikke der, nej nej... Så kommer presenteren ned bagefter, og får Asger til at sætte sig på skødet af ham og lave noget (igen, flad af grin=ikke huske hvad der blev sagt) og fik optaget det, til noget reklame for showet. Så genial en aften...


Derefter tog vi på en pub, der dog ret hurtig lukkede, for så at tænke: Vi skal da fortsætte temaet med Australien. Vi tager til Sheperd's Bush og på Walkabout! Hvilket var en meget god ide, dog lukkede de efter vi havde købt øl... så vi drog videre ind til Piccadilly, hvor Gitte havde valgt klubben Tiger Tiger til os, men vi fandt en Kina restaurant i stedet... øvøv, men god mad... ingen dans på farvet lys gulv til os i denne omgang... men vi vender stærkt tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar