søndag den 15. maj 2011

Til Middag Hos...

... Hos Mig :-)

I laaaaang tid har vi haft snakket om, at lave den kære "Til Middag Hos" konkurrence. Faktisk i meget meget meget lang tid. Men nu har vi endelig fået sat gang i sagerne. Vi startede hos vinderen, dvs hos mig ;-) Om jeg lige bliver vinderen, det vides jo ikke helt endnu. Men jeg ved, at jeg glæder mig meget til, at få smagt de tre andre pigers menuer. Synes selv min egen menu, var ganske god:-)

Vi startede med en fin lille velkomstdrink, som jeg fandt på Louise Lorangs blog - lige her. Billedet har jeg også "Lånt" fra hende. Var en virkelig fin lille drink. Meget sommerlig, og synes det var helt fantastisk med agurksaft hehe
http://louisalorang.blogspot.com/2011/05/forarsbobler-med-agurk.html

Til forret fik vi varmen med en masse jalapenos og chili. Lidt a la chili cheese tops, blev jeg inspireret til denne forret:


Det farlige ved jalapenos er nok mest, at den ene kan være super stærk og den næste not so much... Havde fyldet dem med to slags ost (og lidt hot sauce) før de blev paneret to gange, før de fik en tur i en gang olie.. Derudover, havde jeg lavet en gang ostedip med nachos ved siden af. (Kalorieindtag til sådanne en aften, kan man altså ikke tage sig af ;-) )




Til hovedret fik vi vegetarburger. Var meget imponeret over den opskrift, jeg havde fundet på "bøffer". Og er helt klart ikke sidste gang jeg laver den. Du kan finde den her!



Og til sidst lidt dessert... En klassisk Tiramisu, dog med et twist af Bailey. Ved faktisk ikke helt, hvorfor jeg valgte at lave denne dessert, da jeg hverken kan lide kakao eller kaffe. Kan dog meget godt lide Bailey. Og synes også den blev ret god, selvom kaffesmagen ikke liiige var i min smag. Havde håbet på, at Bailey'en ville kamuflere den bedre.



På fredag er det Bettinas tur, og jeg glæder mig meget, til at se hvad hun finder på at gode sager. Kunne godt forestille mig noget med grill eller noget med flødekartofler. Men nu får vi se:-)
Synes det var en dejlig aften, vi havde hos mig. Og var meget glad for min menu. Også selvom man var sygo mæt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar