tirsdag den 25. september 2012

Buzzador


Har i denne omgang været heldig nok, at få lov at buzze om AirWick Duftpinde. Må sige, at jeg var en smule skeptisk da jeg modtog kassen med duftpindende. For bare det at gå igennem IKEAs duftlysafdeling er nok til at slå mig ud med dufteksplosioner! Så lidt skeptisk, og måske lidt for optimistisk, satte jeg "kun" halvdelen af pindende i (4 stk), og regnede med, det ikke ville skabe en dufteksplosion i mit hjem;-) Men, der blev jeg snydt. Da jeg kom hjem fra arbejde, væltede en dufteksplosion ind over mig. Pyha, ikke en succes! Men har nu reduceret det til een duftpind, og det kan jeg leve med:-)

Ved ikke hvor vilde danskere er med duftpinde. Er nu mere til frisk luft fra et åben vindue:-) Og reaktionerne, jeg har fået, fra folk er da også vildt forskellige. Nogle synes det er spændende at prøve, og andre tager mere afstand, og påpeger allergier osv. ifht. al den parfume der, uden tvivl, er i duftpindede. 

Har du prøvet duftpindende - og kunne du lide dem? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar