torsdag den 6. januar 2011

Back in Business...

Means: Back in London baby!
Efter ca. 5 timer i Aalborg Lufthavn kunne der endelig lande et lille fly til at transportere mig (og måske et par stykker andre) til smukke London. For i London er der heldigvis ikke mere sne OG der er plus grader! Wuhu... ikke som i kolde kolde DK. Og ingen stærke sidevinde og glatte landingsbaner, der gør man skal sidde i en af de kedeligste lufthavne i 5 timer... altså nu snakker jeg nu, som i går og i dag og imorgen... og forhåbenligt også den 30. januar, hvor jeg (desværre?) skal vende næsen hjemad til skønne Aalborg igen. Kun lidt desværre, for jeg <3 jo Aalborg og alt den hun har at tilbyde. MEN det er jo ikke just London vel?! Nå, nok om det... cut til... Nytårsaften! Håber alle kom godt ind i det nye år og at det blev fejret i stor stil! Det gjorde mit, synes selv det var fab i hvert fald:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar