onsdag den 4. maj 2011

Genner-fund

Var igår en tur i City Syd i Aalborg med min veninde Mette. Der var vi lige et smut forbi Blå Kors ( synes det er en af de bedste gennere i Aalborg...). Her stødte jeg lige ind i denne fine sag:



Den er lidt lysere blå i virkeligheden, og så elsker jeg de greb forneden - tænker allerede at mine Mummi krus vil hænge fantastisk der! Regner med den kommer op at hænge i mit køkken!

Noget andet til mit køkken, var de fine dybe tallerkener jeg fik med mig hjem. Det er fra et engelsk stel, og jeg har i forvejen nogle dessert tallerkener (som jeg også har fået af den gode morfar:-) )
Elsker de er brune hehe






- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. åhr hvor er du heldig! den hylde-tallerken-holde-dims er så fin :)

    SvarSlet
  2. ja ikke, var også ret vild da jeg så den!

    SvarSlet
  3. Åhr, sikke et kup!
    Jeg har faktisk aldrig været derude, men tit tænkt på det! Alt for dårligt af mig!!

    Min farmor og farfar har også det stel- det er deres "fine stel":)

    SvarSlet
  4. Men det er virkelig også et ret flot stel! Jeg må confess at jeg nok er en smule jaloux:-) men du må helt sikkert tage et smut derud, det er vist tirsdag de får nye varer - der er også en stor i nr sundby, men synes skalborg er bedre - dog en smule dyere....

    SvarSlet