lørdag den 9. oktober 2010

Beauty


Købte det nye Vanity Fair iaftes. Kunne man lade være? Nej da, ikke med sådan en skønhed på forsiden - tænk stadig at lande forsider næsten 50 år efter ens død. Det er godt gjort. Og flot er hun. Fik aldrig læst de 'secret diaries' sider, som bladet åbenbart har fået fat på... faldt i søvn i stedet, hvilket nok var meget godt, da jeg har hørt rygter om, at søvn er godt når influenzaen har tag i ens krop...
Så de sider må jeg have til gode, måske til flyrejsen hjem på tirsdag til Aalborg. Bliver nogle fab dage i gamle Aalborg, men også tætpakkede med besøg. Hvilket jo er dejligt - det at folk gerne vil se een når man er hjemme:-)

Indtil tirsdag, er der dog ting der skal nåes i Londontown, ikke det store, da jeg trods alt ik er den frisk'este fisk i dammen - men, i morgen (søndag) skal jeg prøve på at sælge Danmark (især derfor SKAL jeg være rask til li morgen) på Scandinavia Show. Mere om det efter i morgen... 
Mandag aften regner jeg med, ska gå med at få pakket min kuffert, med alt det jeg enten er færdig med eller alt mit sommergear, så det kan blive afsat i DK. Sært nok har jeg allerede masser af ting her... synes ellers ik jeg havde shoppet ret meget... hm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar