torsdag den 24. marts 2011

Juice & Udsalg!

Er i den heldige situation, at min veninde er i Aussieland (i virkeligheden mest hende der er heldig), og derfor ikke kan bruge sin juicepresser. Så den tænkte jeg da lige, at jeg skulle tjekke ud imens hun tjekkede kænguruer... Om jeg er imponeret over al den dejlige saft. Lidt. Vil jeg selv bruge pengene på en. Nej. Synes da det er meget rart med et glas frisk juice. Men, der skal altså mange frugter eller grønt til, og synes måske det er ret meget arbejde, hvis man kun laver juice af en appelsin. Tænker, at det hurtigt enten bliver for dyrt, eller for meget frugtsukker man pludselig får stoppet i kroppen... Men rart, sundt og forfriskende. Og helt sikkert fantastisk, især søndag morgen med friskpresset appelsinjuice:-)


Derudover, har jeg været til 50% i Tapeter her til middag. Der røg der et sæt strikkepinde fra Rice med mig hjem. Tænker jeg vil strikke et tæppe - hvis jeg kan finde billigt garn og tid;-)



I aften vil jeg til middag med pigerne - vi skal vist have popcornkage til dessert. Lyder måske en smule for spændende ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar