tirsdag den 8. marts 2011

Solskin!


Masser af solskin idag! Skønno:-D Min veninde Tina, har fødselsdag i dag, mon det er hendes værk? Hun er godt nok i Trinidad pt, og hun skrev der var overskyet. Kan vejrguderne sådan glemme, hvor i verden man befinder sig? Om ikke andet, så kan vi andre nyde godt af, at hun har opført sig pænt!

Jeg selv måtte tidligt op i morges, da der kom malere. Det tog så lige i hurtigt omregning 7 min for dem, at "plette" div karme... flot ikk... Og, så var jeg jo i den heldige situation, at jeg havde en laaang formiddag til specialeskrivning/læsning. Hvor er man heldig... Men, fik en mail fra en gammel vejleder, om jeg var interesseret i, at være medlem af et bloghold for vedr turisme, Destination Danmark, i samarbejde med UCN og MandagMorgen. Og det ville jeg da gerne. Altid rart med lidt på CV'et.... Men skal måske lige sætte mig lidt mere ind i det;-)

Nu vil jeg ned i Blå Fugl (har et dejligt gavekort fra min mormor & morfar dernedtil), og så vil jeg have købt mig nogle fine greb til mine nye fine møbler!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar