torsdag den 21. april 2011

Brunch, Krea & Hygge

Tre gyldne ord til en fantastisk onsdag! Her lavede Thilde og jeg nemlig hemmelige gaver til to dejlige fødselsdagsbørn i morgen. Dem får I selvfølgelig også at se... i morgen :-)

Line skrev for nogle indlæg side, om et godt tilbud fra Downtown, så det skulle jeg da lige tjekke ud... og da der den anden dag, var tilbud på brunch - 2 stks for 99kr på Cafe Provence- , så slog jeg og Thilde til.  Vil ikke lige sige, det var verdens bedste brunch (her i Aalborg er jeg mest fan af enten Ib Rene Cairo's eller Styggekrympens brunch (mmmmm) ). Men altså, når man kun betaler en flad Vejgaarddollar per mand, så kan man vist heller ikke forvente det helt store. Men mætte og tilfredse blev vi da :-)

Billede lånt fra Thilde

Efter hård shopping til gaverne, til de førnævnte fødselsdagsbørn, var der lige tid til årets første ParadIS. Jeg fik med Hyldeblomstsorbet og Æblekagesorbet. Godt, men måtte desværre give op halvvejs. Tror desværre jeg har mistet glæden ved is... sørgeligt men sandt...

Billede lånt fra Thilde

4 kommentarer:

  1. mistet glæden ved is??? Nu har jeg da aldrig...
    hilsen din meget bekymrede lillesøster.

    SvarSlet
  2. Ja, det er meget mystisk... begyndte at hoste og kunne slet ik finde fokus. Krydser fingre for, at det "kun" var forkert valg af kugler...

    SvarSlet
  3. Op på hesten, du skal nok finde glæden ved is igen! Måske skal det bare være lidt varmere. Altså vejret.

    Jeg har selv købt "billet" til den brunch, og vil prøve den med min kæreste på et tidspunkt. Den ser ikke sådan dødspændende ud på billedet, men til gengæld ret billig.

    SvarSlet
  4. Bitten, vil sige at billedet heller ikke helt gør den bedre. Den var såmænd ok, men lidt kedelig. Men der er hyggelig på Provence, og så er det jo altid dejligt at være ude at spise - især når det er billigt! Glæder mig til at høre, hvad du siger til den :-)

    SvarSlet