mandag den 27. december 2010

tak tak tak for din fine pak'

Håber alle havde en fabelagtig juleaften og nogle efterfølgende dejlige julefrokost dage!? Før jeg (på knap så dramatisk vis kom hjem fra London... lidt for spændende med alle de lukkede lufthavnene pga lidt sne - sådan cirka 5 cm, tøf altså...) tog hjem til Aalborg, snakkede vi på kontoret om alle de måder folk fejrer juleaften på, bl.a. hvad man får at spise. Hos os får vi kalkun og flæskesteg, men de seneste par år, har min søster sneget lidt and med ind i kødorgiet... og så risalamande til dessert. Mums!
Vi er også i Aalborg Zoo til middag. Der er dejlig julestemning, og bl.a. også julegudstjeneste på savannen. Super hyggeligt - i år blev det dog en lidt for kold fornøjelse, så det blev kun til en hurtig tur rundt i haven - det er bla. også derfra det flotte julemandsbillede, fra forrige indlæg, er fra. Hvem bestemmer hvornår man er for gammel til at tro på julemanden ;-)
Selve juleaften blev holdt hjemme hos mama og papa, sammen med mine små søstre og mormor og morfar. Jeg har personligt fået en masse dejlige gaver, og det håber jeg også I andre har. Flytter snart i ny lejlighed - dvs. det gør jeg når jeg vender snuden tilbage til Aalborg i februar. Så fik masser af dejlige ting dertil. Fik for eksempel disse flotte lysestager fra Blå Fugl i Aalborg OG et gavekort dernedtil. Elsker jo den butik, så skal nok få brugt det pænt hurtigt! Ønskede mig også et fint rice tæppe dernedefra, og sørme om man ikke fik det også - så fornemt! Du kan jo selv tage et kig på den fine butik - eller måske selv tage derned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar