lørdag den 11. december 2010

WICKEDly good!

Tirsdag stod den på Wicked - og fik jeg sagt jeg er mega fan af den musical?! Well, I am! Synes den er helt fantastisk... og følgende sang er helt klart min favorit derfra:



Men indrømmer gerne, at jeg var en smule mere begejsret da jeg så den i LA, synes de var lidt sprogforvirrede i London - stick lige til een accent, thank you very much... og helst Amerikansk og nej, jeg er ikke biased her. Not at all. Dorothy kommer fra Texas, så det må være basta bum lige der...  Ooog jo, jeg må gerne sige andre skal holde styr på accenter, det er jo ikke ensbetydende med at jeg skal - right?!

Dog, må jeg lige sige dette:  Jeg bliver altid fascineret og i total awe over folk der kan synge som de kan i sådanne musicals - WOW altså... Har de sidste mange måneder set en god del musicals, men denne her er altså altid den jeg vil anbefale til folk. Helt sikkert pengene værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar