søndag den 3. juli 2011

hvis jeg var på Roskilde... #4

Sidste dag på Roskilde... desværre ikke sidste dag med mit speciale:-( Gid man var færdig og kunne aflevere. Jeg har aftalt med min vejleder, at det er okay, jeg udskyder mit speciale med tre månder. Øv er det... men synes også det ville være åndssvagt at aflevere, når ikke jeg er tilfreds med min empiri. Så sådan er det. Tre måneder fra eller til på SU gør nok heller ikke den store forskel. Tre måneder til, hvor man udskyder at blive voksen ;-)

Nå, men sidste dag på Roskilde, byder da også på musikalske herligheder... og hvis jeg var på Roskilde, ville jeg have snuset (dog ikke for kraftigt, da folk sikkert stinker vildt meget efter en uge uden ordentlige badeforhold ;-) ) til disse kunstnere:

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar