fredag den 1. juli 2011

Med Mummi på udsalg

Har haft en dejlig fredag, selvom vejret gerne have måtte været på en smule varmere - jeg mener, det er altså juli! I eftermiddag, var jeg med min ene søster og min mor i City Syd. Her fik jeg både købt det resterende stof til mit nye sengetæppe, samt tilbudsshoppet lidt i et midlertidigt outlet. Og gæt hvad jeg fik med mig hjem - 2 stks nye mummi krus. Novra hvor blev jeg altså glad :-) 100kr stk'et, så ik det helt vilde crazy tilbud. Men stadig, en Vejgaard-dollar lige ned i foret  ;-)


se, er de ikke fine :-D

Der røg også lige lidt julepynt med. 100kr for 3 fine engle, hvor jeg i forvejen har dem i sølv... altså, der er under 6 mdr til jul, man kan ligeså godt gå igang, ik ;-) ?







- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar