mandag den 20. juni 2011

et lille tip...

... fra P4 :-) 

Jeg har nu over flere gange, hoppet med på P4's gratis lydbogs tog, og det kører endnu!
Lige nu kan du stemme på de tre lydbøger, der vil være gratis at downloade på P4's hjemmeside 
fra den 27. juni og fire uger frem... lige her: 

http://www.dr.dk/P4/Events/Lydpakker/index.htm


Lydbøger er lidt svært for mig, hvis jeg skal være helt ærlig. Første gang, jeg hørte en lydbog syntes jeg historien var helt rodet og kunne slet ikke koncentrere mig om historien. Men sidenhen har jeg lært - jo lært - at lytte efter, og faktisk høre og registrere hvad der bliver fortalt, og så er det faktisk ret fantastisk med lydbøger. F.eks. i bussen, eller når jeg flyver eller går en tur. Noglegange også lige et par kapitler før sengetid. Så føler man sig lidt tilbage, til da man var barn og fik oplæst historie. Herligt;-)
En anden ting med lydbøger, er at det ikke er en fysisk bog, jeg sidder med. Hvilket betyder, at jeg ikke kan se den fysisk og røre den, og føle den er min - hvis det giver mening hehe... kan godt lide bøger, og elsker at have dem til at stå og pryde. Lidt som gode minder om en god oplevelse.

Synes helt sikkert I skal tjekke P4's hjemmeside ud, og stemme og selvfølgelig holde øje med, om det er jeres favorit der bliver fri til download - det er lækkert med historier, især hvis solen vil komme frem, så man kan nyde en lækker historie i parken ;-)

http://www.dr.dk/P4/Events/Lydpakker/index.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar