tirsdag den 28. juni 2011

Man skal jo spise...

Trods det faktum, at jeg er yderst seriøs i disse dage, så duer helten ikke uden lidt mad. Så dagens aftensmad, stod på det, jeg nu kunne finde i køkkenet. Og tadaaa pasta med ærte/mandel pesto!



Og det smagte egentlig ret så godt - nu jeg selv skal sige det, og det skal jeg jo:-)
jeg havde ingen pinjekerner, derfor mandler sammen med letkogte ærter, forårsløg og hvidløg, samt cayennepeber og parmesan. Vupti - ærte/mandel pesto:-) gid man bare havde haft lidt frisk pasta istedet:-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud :) jeg elsker ærte pesto med masser af hvidløg og parmesan!

    SvarSlet
  2. Mmm det lyder ret lækkert! :D

    SvarSlet
  3. Det var også super lækkert, kunne sagtens have været lavet tyndere... Meeeeen mums var det nu alligevel ;-)

    SvarSlet